دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

ئهدیسیلاااااااااااااااااااااااامممم

خوفییییییییییننننن عخشای من؟؟؟

اینبار میخوام کوچولو بنویسم

هر کی هم که چشاش ضعیفه بره عینکشو بزنه و بخونه

میگم خودمونیما

شیطونا

دعا کردین من زودتر بیام پیشتون که نت درست شد

فداتووووووووووووووووووووون

بابا پدرمونو در اوردن

با زبون خوش که درست نمیکنن

نمیدونم بعضیا چرا وقتی یه کاری رو باید انجام بدن به عقب میندازنش

اصلا اهمیت نمیدن

همه جا همینجور شده هاااا

از مرکزم بود مشکلش(قابل توجه کسی که گفته بود ما تو دهاتیم که درست نمیشه)

دیگه بگم خدمتتون

دلم واستون تنگ شده بود

شرمنده که این همه نگرانتون کردم

میسییییییییی به یادم بودین

امروز رفتم خونه ی همون دوستم که میگفتم عاشقمه

رفتم و همه ی کتاباشو ورداشتم اوردم واس خودم

اخه اون میخواد بره دانشگاه(غیرانتفاعی)

اون که تا جوابشو گرفت تصمیمشم گرفت همون لحظه

من که مامانم نذاشت که برم

بهم گفت مامان جان حرف منو گوش کن ضرر نمیکنی

گفت به جای پول یه ترم دانشگاهت واست لپ تاپ میخرم

مامانمم میدونست چطور رامم کنه هااااااااااا

سریع قبول کردم(آخه لپ تاپ رو خیلی دوس دارم)

و واسمم خرید

و منم دیگه راضی شدم که دیگه دانشگاه نرم امسال

راستی بچه ها هر وقت نظر سنجی رو

مینگاهم میبینم که این گزینه آخری تغییر میکنه

(همون درپیت)

نمیدونم کیه که اینکارو میکنه(مشکوک میزنه)

به نظرم آشناس

اگه بازدید کننده های عادی هستن

که اینکارو میکنن که اشکال نداره

شاید از این صدای خنده هه میترسن و سریع

میزنن درپیت

اما اگه از خودمون باشه اگه بفهمم کیه که

اینکارو میکنه خودم حسابشو میرسم

اگه کسی باشه که بخواد لج منو در بیاره

باید بهت بگم که این کارت خیلی خیلی خیلی

بچگانس

والا ما که با کسی دشمنی نداریم

فعلا همین

فداتون شممممممممممم



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت17:37---5 مهر 1390
سلااااااااااااااااام دیووووووووووووووووووووونه خوبی ؟؟؟؟؟آپم بدووووو بیااااااا

ریحانه
ساعت15:15---5 مهر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااام

منم لب تاب میخووووووووووووووووووووووووووو ووام



مرضیه
ساعت20:40---4 مهر 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
هااااااااااااااااااااااااااا اای
هااااااااااااااااااااای
آجییییییییی جوووووووووونم
آپیدم بدوووووووووووووووووووووووووووو
بیا عسیسم


دیووووووووووووووووووووونه(خودم)
ساعت22:10---3 مهر 1390
سیلام دیووووووووووووووونه
خوفیییییییییییییییییییی؟؟؟
ایول بابا،نتت درست شد
من که خیلی خوشحال شدم به جون تو
دارم بال در میارم @} ;- @} ;-هاهاه ااااااااا


مرضیه
ساعت21:08---3 مهر 1390
سلاااام خوبییییی؟؟؟چطوری جیگمل من؟؟؟؟؟برو خدارو شکر کن نتت درست شده مال من تازه خراب شده...اره یه موقع هایی می هنگهه...حالا بی خیال از خودت چه خبر جیگرررررر؟؟؟؟؟؟؟ راستی من سومم رشته ام هم انسانیه..خیلی دوست دارم ماچ ماچ

رضا
ساعت19:51---3 مهر 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااام چطوووووووری

دیوووووووووووووووووووونه........ آپت باحال بود...لپ تاپ ارزش دانشگاه نرفتن رو نداره ها پشیمون میشی...از ما گفتنپاسخ:سلااااااااااااااااااااااااااااااام خوبم،میسی،نه اخه خودمم پرستاری رو دوس دارم،سال دیگه هر چی قبول شدم میرم


اقايي و خانوميش
ساعت17:12---3 مهر 1390
پيشم بيا...............
خوشحال ميشم.............
منو با اسم وبم بلينك ب منم بگو لينكت كنم..........
منتظرم......


امیرحسین
ساعت16:51---3 مهر 1390
سهلام دیونه چطوری؟خوش میگذره؟خوش حالم که نتت درست شد.یکم جنبه داشته باش خوب میخوای بهت بگه بچه تهرون حال کنی؟ بگم دیووووووووونه؟

من اینو گفتم شاید به نت دهاتتون بر بخوره و درست بشه که شد.همییییییییییییییینپاسخ:علیک تو دیگه ادم بشو نیستی که نیستی(لابد خودت بچه دهاتی)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:18 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 209110
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران